Jak vytvořit úspěšnou kampaň?

Dokažte, že bez vašeho nápadu by svět byl horší, že je váš nápad jedinečný a zaslouží si podporu!

Představte sebe a svůj projekt. Váš nápad je osobní a je třeba ho tak i prezentovat. Zapojte emoce a vzbuďte je také ve vašich potenciálních podporovatelích.

Myslete na to, že vaše kampaň bude částečně fungovat jako e-shop a částečně jako zábava. Pokud máte zajímavý a originální nápad, bude pravděpodobně stačit jej představit tak, jak je. Pokud váš samotný předmět financování není ničím výjimečný, bude vaší největší zbraní důvtip. Snažte se zaujmout skrze zajímavou prezentaci či vtipné podání.

Vyzdvihněte, proč jste do vašeho nápadu tak zapálení. Co vás inspirovalo?

Vyprávějte o svém nápadu příběh, jak vás napadl, kde jste ho vymyslel (a), jaké máte zkušenosti a jak plánujete realizaci. Buďte konkrétní, aby si vaši potenciální přispěvovatelé mohli představit konkrétní výsledky.

Popište váš projekt tak, aby se stal předmětem hovorů v barech nebo u kávovaru

ve firemní kuchyňce. V čem je zajímavý? V čem je poutavý? Jak ho představit tak, aby tím, že o vás někdo mluví, se mohl ten dotyčný cítit zapojený v aktuálním dění?

Váš projekt by měl mít začátek a konec. Nesnažte se přes crowdfunding financovat provoz. Váš projekt by měl mít jasný cíl, u kterého bude zřejmé, kdy a jestli jste ho dosáhli.

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.