Výběr crowdfundingové platformy

Najděte si platformu s dobrou pověstí a obstojným tokem projektů. Zjistěte si, zda platforma poskytuje podporu PR, komunikace a plánování. Český nebo zahraniční crowdfundingový portál? Pokud se rozhodujete, zda využít

Číst dál

Propagace

Povídejte si s vašimi fanoušky Vaši šanci získat peníze zvýšíte tím, že s vašimi fanoušky budete komunikovat neustále – nejen ve chvíli, kdy od nich potřebujete peníze. Oživte svůj Facebook,

Číst dál

Video

Je to jednoduché, čím lepší video, tím větší šance na úspěch. Vaše video totiž bude pravděpodobně jediným informačním kanálem, který si vaši potenciální přispěvovatelé opravdu shlédnou. Dejte si tedy skutečně

Číst dál

Systém odměn

Při sestavování odměn myslete na to, že je třeba nabídnout 5-12 zajímavých dárků za příspěvek. Odměny by měly být exkluzivní pro crowdfundigovou kampaň neboli takové, které nelze sehnat jinak, než

Číst dál

Během kampaně

Psychologické milníky jsou dva: 30% a 70%. Jejich překročení zvyšuje šanci na vybrání celé částky. Po překročení hranice 30% lidé začnou věnovat projektu pozornost. Po překročení 70% hranice začínají i

Číst dál

Zásady dobré kampaně

Načasování Projekt netrvá příliš dlouho, 30 – 50 dní by mělo stačit. Během kampaně aktivně komunikujte a nepřestávejte ani po jejím úspěšném ukončení – informujte o tom, jak svůj projekt

Číst dál