Proč zvolit crowdfunding?

Kromě toho, že můžete získat financování pro váš projekt a šlápnout tak do pedálu na cestě nejen k vašemu snu? Vyzkoušíte si, jaké je propagovat svůj projekt Pokud čekáte, že si na crowdfundingovém portálu vytvoříte kampaň a peníze se do ní samy pohrnou, musíme vás upozornit, že ani ve světě crowdfundingu nejsou bez práce koláče. … Read more…

Číst dál

Jaký zvolit typ crowdfundingu?

Při rozhodování o tom, který typ crowdfundingu zvolíte, je třeba hlavně být realisty. Projektů, které vysbírají svou cílovou částku jen díky tomu, že lidé přispívají pro svůj dobrý pocit, není moc. Zamyslete tedy nad tím, co jiného můžete přispěvatelům nabídnout? Jak poutavý, originální a neobvyklý váš projekt je? Jak jeho originalitu můžete ještě podtrhnout? Jak … Read more…

Číst dál

Jak vytvořit úspěšnou kampaň?

Dokažte, že bez vašeho nápadu by svět byl horší, že je váš nápad jedinečný a zaslouží si podporu! Představte sebe a svůj projekt. Váš nápad je osobní a je třeba ho tak i prezentovat. Zapojte emoce a vzbuďte je také ve vašich potenciálních podporovatelích. Myslete na to, že vaše kampaň bude částečně fungovat jako e-shop … Read more…

Číst dál

Jak poznáte, že jste připraveni na spuštění vaší kampaně?

Jestli čekáte, že po spuštění vaší kampaně, přispěvatelé sami najdou vaši stránku, bohužel vás zklameme. 80% přispěvatelů na vaši crowdfundingovou kampaň nepřijde přes stránku crowdfundingového portálu, ale proklikne se konkrétně na váš projekt. To znamená, že 80% z těch, kteří se na váš projekt budou dívat, se o něm musí dozvědět jinak, jinde a musí … Read more…

Číst dál

Průzkum trhu

Než se pustíte do přípravy vlastní kampaně, udělejte svůj domácí úkol a prozkoumejte, jestli se v minulosti podobný projekt už na crowdfundingových portálech objevil. Projděte crowdfundingové portály a hledejte projekty podobné tomu vašemu. Proč tyto projekty byli či nebyli úspěšné? Jak byly popsány? V čem byly zajímavé? Hledání inspirace přes Google Prvním krokem je samozřejmě … Read more…

Číst dál