Psychologické milníky jsou dva: 30% a 70%. Jejich překročení zvyšuje šanci na vybrání celé částky. Po překročení hranice 30% lidé začnou věnovat projektu pozornost. Po překročení 70% hranice začínají i skeptici věřit, že projekt uspěje. Někdy se vyplatí pomoct dosáhnout těchto hranic s pomocí vlastních zdrojů, což ovšem například zahraniční crowdfundingové portály neumožňují.

Prvních pár dnů vaší kampaně je třeba o jejím spuštění informovat co nejvíc lidí. Využijte kontakty, které jste nasbírali ještě před spuštěním kampaně. Dejte o sobě vědět a „nakopněte motor kampaně“.

Počítejte s tím, že když během prvních 10 dnů vaší kampaně vyberete minimálně 20% z vaší cílové částky, budete mít 80% šanci na úspěch celé kampaně.

Zamyslete se nad milníky, ke kterým můžete směřovat své přispěvovatele. Co uděláte, až se vybere 50% nebo 75%? A co když se vybere 150%?

Například projekt Jatka78 přislíbil, že si autoři oholí své pracně pěstěné vousy, pokud dosáhnou milníku vybraných 2,5 miliónu Kč, přestože jejich cílová částka byla 2 milióny Kč. Pomohli tak všechny motivovat k přispívání i přes dosažení cílové částky.

Jatka78 svůj úspěch postavili hlavně na neustálé komunikaci se svými fanoušky. Inspirujte se a komunikujte s těmi, kteří ve vás věří. Co se děje ve vašem zákulisí? Co zajímavého či vtipného dnes můžete sdílet?

Sdílejte své úspěchy! Jakého procenta jste dnes dosáhli? Oslavte to s vašimi fanoušky a sdílejte svůj úspěch! Nastavíte tak momentum dalším úspěšně splněným milníkům.

Napište svůj komentář

O Crowderu

Crowder pomáhá kreativcům, inovátorům a podnikavcům zorientovat se v českém i zahraničním crowdfundingu a dovést své kampaně k úspěchu.

Sledujte nás

Nejnovější články